ISSN:
eISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 12 | B |
2017 | 12 | B |
2016 | 12 | B |
2015 | 12 | B |
2014 | 7 | B |
2013 | 7 | B |
2012 | 6 | B |
2011 | 6 | B |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2022 | 1.7 |
Rok | Punkty |
---|---|
2022 | 1.7 |
2021 | 1.1 |
2020 | 0.5 |
2019 | 0.2 |
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- http://www.transnav.eu/InformationforAuthors.html otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - z ograniczeniami
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Indeksowane w DOAJ
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 42
Katalog Czasopism
Rok 2015
-
Variations of Ship’s Deck Elevation Due to Stochastic Process of Containers Loading
PublikacjaThe stochastic process of container loading is described in the paper with special emphasis to ship motion when she is lying at a quay. The 3 DOF system was applied to describe rolling, pitching and heaving of a vessel which may cause a significant variations of momentary deck elevation. The realistic range of such variations are assessed for a variety of cargo locations on-board and a phase shift between two independent gantries...
Rok 2012
-
Weather Hazard Avoidance in Modeling Safety of Motor-Driven Ship for Multicriteria Weather Routing
PublikacjaWeather routing methods find the most suitable ocean?s route for a vessel, taking into account changeable weather conditions and navigational constraints. In the multicriteria approach based on the evolutionary SPEA algorithm one is able to consider a few constrained criteria simultaneously. The approach applied for a ship with hybrid propulsions has already been presented by one of the authors on previous TransNav?2009. This time...
wyświetlono 1414 razy