TRIBOLOGIA - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

TRIBOLOGIA

ISSN:

0208-7774

eISSN:

1732-422X

Wydawca:

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji , Polskie Towarzystwo Tribologiczne , Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich

Dyscypliny:

  • inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 15 B
2017 15 B
2016 15 B
2015 15 B
2014 7 B
2013 6 B
2012 7 B
2011 7 B
2010 9 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY-SA 3.0
Licencja
Creative Commons: BY-SA 3.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://t.tribologia.eu/resources/html/cms/FORAUTHORSINFO otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Brak
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.

Filtry

wszystkich: 101

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

  • ANALYSIS OF THE POSSIBILITIES OF HIGH SPEED SHAFT BEARING SYSTEM DURABILITY INCREASE
    Publikacja

    - TRIBOLOGIA - Rok 2016

    During the operation of wind turbines with a gearbox of traditional configuration, a high failure rate of high-speed shaft bearings is observed. Such a high failures frequency is not reflected in standard bearing durability calculation methods, which can be attributed to atypical failure mechanism. To avoid observed problems in the 1.5 MW wind turbine, the modification of the existing bearing system is proposed. Multiple options,...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 6921 razy