dr Paweł Bykowski
Zatrudnienie
Obszary badawcze
Publikacje
Filtry
wszystkich: 31
Katalog Publikacji
-
Miejsce Polski w Europie w opinii młodzieży szkół gimnazjalnych woj. pomorskiego
PublikacjaArtykuł analizuje spojrzenie młodzieży szkół gimnazjalnych z terenu woj. pomorskiego na miejsce i role Polski w Europie. Młodzież wskazuje szanse i atuty integracji lecz takze zagrożenia i problemy pojawiające się na drodze pełnej integracji.
-
Strategia edukacji gminy Sadlinki 2015-2020
PublikacjaStrategia rozwoju edukacji to dokument planowania strategicznego określający główne kierunki rozwoju edukacji na terenie gminy Sadlinki; to wskazanie możliwych form rozwoju, szans oraz zagrożeń w tej dziedzinie na najbliższe lata
-
STUDIUM UWARUNKOWAŃ W POZYSKIWANIU FUNDUSZY POZABUDŻETOWYCH 2007-2014 - gmina Sulęczyno
PublikacjaDokument jest analizą pozyskiwania funduszy unijnych przez gminę Suleczyno w latach 2007-2015. Wskazuje na uwarunkowania w pozyskiwaniu, bariery, a także określa główne kierunki zapotrzebowania na najbliższe lata
-
Zmiana postaw i zachowań młodzieży szkół gimnazjalnych - w świetle badań w wybranych gminach woj. pomorskiego. Zjawisko więzi społecznych wśród młodzieży
Publikacjaartykuł opisuje zjawiska dotyczące współczesnej młodzieży szkół gimnazjalnych w zmieniających się warunkach cywilizacyjnych, w tym zagrożenia oraz zjawiska społecznie szkodliwe
-
Strategia rozwoju społeczno-ekonomicznego gminy Sadlinki 2015-2020
PublikacjaStrategia rozwoju gminy Sadlinki to dokument planowania strategicznego obejmujący kierunki rozwoju gminy na najbliższe lata. Dokument ten określa wizje rozwoju oraz proponowane kierunki działań priorytetowych , a także cele szczegółowe
-
Przedsiębiorczość turystyczna w gminach nadmorskich województwa pomorskiego jako przejaw aktywności zawodowej w społecznościach ''ludzi morza'' - w świetle badań socjologicznych
PublikacjaTematem artykułu jest zjawisko przedsiębiorczości turystycznej - prowadzenie usług turystycznych w wybranych gminach woj. pomorskiego. Opis rodzajów usług, standardu, form reklamy i marketingu przedsiębiorczości turystycznej. Artykuł na podstawie przeprowadzonych badań.
-
Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym.
PublikacjaArtykuł opisuje internet jako nowe narzędzie w działaniach marketingowych firm budowlanych (developerów). Sposoby jego wykorzystania w efektowniejszym i efektywniejszym pozyskiwaniu nowych klientów w oparciu o badania socjologiczne.
-
Przedsiębiorczość turystyczna w gminach nadmorskich województwa pomorskiego jako przejaw aktywności zawodowej w społecznościach ludzi morza w świetle tle badań socjologicznych
PublikacjaTematem artykułu jest zjawisko przedsiębiorczości turystycznej - prowadzenie usług turystycznych w wybranych gminach woj. pomorskiego. Opis rodzajów usług, standardu, form reklamy i marketingu przedsiębiorczości turystycznej. Artykuł na podstawie przeprowadzonych badań.
-
Postawy, zachowania społeczne oraz percepcja otaczającej rzeczywistości wśród uczniów gimnazjum w Redzie - w świetle badań socjologicznych
PublikacjaArtykuł opisuje charakterystyczne zjawiska społeczne wśród uczniów w gimnazjum w Redzie woj. pomorskie. Scharakteryzowane są tu postawy, zachowania, system wartości, normy i motywy postępowania wśród badanej młodzieży.
-
Wybrane elementy strategii rozwoju turystycznego gminy Hel w świetle badań socjologicznych.
PublikacjaArtykuł opisuje wybrane elementy turystycznego rozwoju gminy Hel. Opisane są badania socjologiczne, jakie zostały przeprowadzone wśród osób prowadzących działalność turystyczną. Wyniki badań pokazują w jakim kierunku powinien iść rozwój turystyki na terenie Helu.
-
Wybrane zagadnienia z zakresu patologii społecznych jako wynik przemian cywilizacyjnych - na podstawie badań wśród uczniów gimnazjum.
PublikacjaArtykuł opisuje postawy, zachowania młodzieży gimanzjalnej w świetle przemian cywilizacyjnych w Polsce oraz ich wpływ na zachowania patologiczne.
wyświetlono 1052 razy