Promocja międzynarodowa Politechniki Gdańskiej - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Promocja międzynarodowa Politechniki Gdańskiej

Środki w ramach projektu planujemy wykorzystać na promowanie CAŁEJ Politechniki Gdańskiej na arenie międzynarodowej jako: - miejsca, w którym można ukształtować swoją karierę, - nowoczesnego, międzynarodowego centrum badawczo-naukowego - „okna na świat”. Działania w ramach projektu: 1. 3 filmy promocyjne (1. Historie absolwentów, ich obecne kariery oraz perspektywy i plany, 2. PG jako potężne centrum naukowo-badawcze i miejsce rozwoju kariery naukowej – STOS, 4 nowe Centra Badawcze, ponad 600 laboratoriów, nowoczesne wyposażenie, współpraca w ramach naukowych organizacji międzynarodowych, 3. PG międzynarodowa – programy w języku angielskim, umowy double degree, Erasmus, prężne lotnisko i sieć połączeń kolejowych, centrum międzynarodowego biznesu w Trójmieście) 2. Sesja zdjęciowa (materiał do tworzenia treści w social media i na www) – plany: kampus wiosną/latem, wszystkie wydziały + Szkoła Doktorska, studenckie życie, społeczność akademicka „po godzinach”, Welcome Office, Centrum Języków Obcych (Cafe Lingua), Centrum Sportu Akademickiego, STOS, Centra Badawcze 3. Seria 50 filmów do mediów społecznościowych – DWM we współpracy z Działem Multimediów, studentami, wykładowcami i pracownikami administracji opowiadają o aktualnych projektach – szerzenie wiedzy o Centrach Badawczych, innowacjach, o dokonaniach naukowych na wydziałach, w ramach kół naukowych, o ułatwieniach proceduralnych, o dostępności ludzi i środowiska naukowego („ludzka twarz” CAŁEJ Uczelni) 4. Międzynarodowa konferencja połączona z warsztatami na temat nowoczesnych metod promocji i dotarcia do Gen-Z. Key note speaker: Keystone Education Group. Pozostali uczestnicy: Study in Sweeden, EAIE, Enhance, Study in Poland, Study in Pomorskie, Unibuddy, Organizacja Turystyczna, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Gdański, GUMed, PG, NAWA, IRO’s Forum, Organizacja Turystyczna, ARP 5. Współpraca ze studentami oraz z absolwentami w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych – tworzenie treści dla odpowiedniej grupy docelowej w zamian za nagrody rzeczowe oraz wyjazd szkoleniowo-integracyjny dla twórców treści promocyjnych 6. Szkolenie dla 2 pracowników DWM z zakresu tworzenia nowoczesnych treści promocyjnych w mediach społecznościowych 7. Nowy, odświeżony layout podstawowych materiałów BTL (ulotka dla kandydata w języku polskim i angielskim, ulotka „na miasto” w języku polskim i angielskim, broszura informacyjna dla przyjezdnych w języku angielskim).

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
NPM 2025
Program finansujący:
Programy NAWA
Instytucja:
Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Okres realizacji:
brak danych - brak danych
Kierownik projektu:
mgr Urszula Szymajda-Grzegory
Realizowany w:
Centrum Współpracy Międzynarodowej
Typ zgłoszenia:
Inny
Pochodzenie:
Projekt krajowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 42 razy