Conjoint Analysis Models of Digital Packaging Information Features in Customer Decision-Making - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Conjoint Analysis Models of Digital Packaging Information Features in Customer Decision-Making

Abstrakt

Cytowania

  • 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 6

    Scopus

Autorzy (3)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY & DECISION MAKING nr 22, wydanie 05, strony 1551 - 1590,
ISSN: 0219-6220
ISSN:
0219-6220
Rok wydania:
2023
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1142/s0219622022500766
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi