Determinants of Internet use regarding shopping preferences, COVID-19 pandemic occurrence, perception of security and Internet marketing – a case study of Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Determinants of Internet use regarding shopping preferences, COVID-19 pandemic occurrence, perception of security and Internet marketing – a case study of Poland

Abstrakt

Cytowania

  • 3

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 2

    Scopus

Autorzy (4)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Procedia Computer Science nr 207, strony 4463 - 4476,
ISSN: 1877-0509
ISSN:
18770509
Rok wydania:
2022
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1016/j.procs.2022.09.510
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 6 razy

Meta Tagi