INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM
Abstrakt
Celem artykułu jest prezentacja możliwości włączenia badań w zakresie aerodynamiki w proces kształcenia studentów wydziałów architektury. Opisano metodę pracy ze studentami uwzględniającą badania eksperymentalne w tunelu aerodynamicznym. Pozwala ona na rozpoznanie charakteru badanych zjawisk oraz na szersze spojrzenie na interdyscyplinarność w projektowaniu architektonicznym.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Zielonko-Jung K.: INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM// Zagadnienia badawcze, projektowe i edukacyjne w architekturze. Tom II. Interdyscyplinarność badań w architekturze/ : , 2019, s.168-179
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 129 razy