Investors are more Sensitive to Information about Financial Rather than Ethical Reputation of a Company: Evidence from an Experimental Study - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Investors are more Sensitive to Information about Financial Rather than Ethical Reputation of a Company: Evidence from an Experimental Study

Abstrakt

Cytowania

  • 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 9

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Economics & Sociology nr 9, wydanie 1, strony 11 - 22,
ISSN: 2071-789X
ISSN:
2071-789X
Rok wydania:
2016
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.14254/2071-789x.2016/9-1/1
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 49 razy

Meta Tagi