Narzędzia kreatywności i techniki pomiaru zadowolenia klienta w polskiej administracji publicznej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Narzędzia kreatywności i techniki pomiaru zadowolenia klienta w polskiej administracji publicznej

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Studia Administracji i Bezpieczeństwa nr 12, wydanie 12, strony 31 - 42,
ISSN: 2543-6961
ISSN:
2543-6961
Rok wydania:
2022
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/01.3001.0015.9236
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 3 razy

Meta Tagi