Światło dzienne w projektowaniu? Rezultaty badań ankietowych i ćwiczeń analityczno-projektowych wśród studentów architektury i urbanistyki z tematyki oświetlenia dziennego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Światło dzienne w projektowaniu? Rezultaty badań ankietowych i ćwiczeń analityczno-projektowych wśród studentów architektury i urbanistyki z tematyki oświetlenia dziennego

Abstrakt

Artykuł przedstawia wyniki badań ankietowych i ćwiczeń analitycznych dotyczących oceny oświetlenia dziennego (percepcja, wiedza, preferencje) przeprowadzonych wśród 140 studentów architektury. Wyniki mogą sugerować, że percepcja i opis oświetlenia dziennego opierał się na intuicji respondentów. Analiza udzielonych odpowiedzi ilustruje, że na umiejętność krytycznej interpretacji zaobserwowanych warunków oświetlenia i projektowego zastosowania wniosków z analizy oświetleniowej wpływa znajomość parametrów modelowania i oceny światła dziennego.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Materiały Konferencyjne. XXVI Krajowa Konferencja Oświetleniowa Technika Świetlna 2018
ISSN:
1506-6223
Język:
polski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Sokół N., Martyniuk-Pęczek J.: Światło dzienne w projektowaniu? Rezultaty badań ankietowych i ćwiczeń analityczno-projektowych wśród studentów architektury i urbanistyki z tematyki oświetlenia dziennego// Materiały Konferencyjne. XXVI Krajowa Konferencja Oświetleniowa Technika Świetlna 2018/ ed. Prof. dr hab. inż. Wojciech Żagan Warszawa: Polski Komitet Oświetleniowy SEP, 2018,
Źródła finansowania:
  • Działalność statutowa/subwencja
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 124 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi