THE EFFECTIVENESS OF PEER TUTORING IN THE FIELD OF TEACHING BASIC ASTRONOMICAL CONCEPTS AMONG OLDER PRESCHOOLERS AND YOUNGER PUPILS. A QUANTITATIVE ANALYSIS - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

THE EFFECTIVENESS OF PEER TUTORING IN THE FIELD OF TEACHING BASIC ASTRONOMICAL CONCEPTS AMONG OLDER PRESCHOOLERS AND YOUNGER PUPILS. A QUANTITATIVE ANALYSIS

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Pedagogika nr 19, strony 145 - 158,
ISSN: 1896-4591
ISSN:
1896-4591
Rok wydania:
2019
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/01.3001.0013.2214
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 5 razy

Meta Tagi