The influence of product digital visual presentation on purchase willingness: effects of roundedness axes and degree - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The influence of product digital visual presentation on purchase willingness: effects of roundedness axes and degree

Abstrakt

Cytowania

  • 2

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 3

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS nr 83, wydanie 1, strony 2173 - 2202,
ISSN: 1380-7501
ISSN:
1380-7501
Rok wydania:
2024
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/s11042-023-15786-z
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi