The Lighting Designer and New Technologies: Lighting for Enhancing Business in Shops & Restaurants – The Do’s & Don’ts of Retail Lighting - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The Lighting Designer and New Technologies: Lighting for Enhancing Business in Shops & Restaurants – The Do’s & Don’ts of Retail Lighting

Abstrakt

This paper will address issues of successful retail lighting schemes to make the audience familiar with the Do’s & Don’ts. It will also look into the details of designing lighting particularly for window displays, external shop signage and outdoor terraces of restaurants. A holistic approach to retail lighting will be presented with case studies of ‘good’ and ‘bad’ lighting solutions, mostly from Europe, to underline the impacts of lighting on the retail business in the respective countries.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

  • Zdjęcie użytkownika  Karolina M. Zielińska

    Karolina M. Zielińska

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Zielińska K. M.: The Lighting Designer and New Technologies: Lighting for Enhancing Business in Shops & Restaurants – The Do’s & Don’ts of Retail Lighting// / : , 2011,
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.13140/rg.2.1.2970.7606
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 35 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi