The Presidential Campaign of Małgorzata Kidawa-Błońska in Media Discourse: Analysis Based on Statistical Corpus Analysis and Topic Modelling - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The Presidential Campaign of Małgorzata Kidawa-Błońska in Media Discourse: Analysis Based on Statistical Corpus Analysis and Topic Modelling

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (3)

  • Zdjęcie użytkownika  Weronika Świerczyńska-Głownia

    Weronika Świerczyńska-Głownia

  • Zdjęcie użytkownika doktor Jan Wieczorek

    Jan Wieczorek doktor

  • Zdjęcie użytkownika  Tomasz Walkowiak

    Tomasz Walkowiak

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Rok wydania:
2024
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1163/9789004687998_016
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 36 razy

Meta Tagi