Wybrane narzędzia marketingu społecznościowego wykorzystywane w opolskich hotelach - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wybrane narzędzia marketingu społecznościowego wykorzystywane w opolskich hotelach

Abstrakt

Cytowania

  • 2

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica nr 13, strony 32 - 39,
ISSN: 2084-5456
ISSN:
2084-5456
Rok wydania:
2019
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.24917/20845456.13.3
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 3 razy

Meta Tagi