Wydajne renderowanie w dowolnym porządku miękko przecinających się cząsteczek przez użycie ważenia wykładniczego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wydajne renderowanie w dowolnym porządku miękko przecinających się cząsteczek przez użycie ważenia wykładniczego

Abstrakt

Artykuł opisuje metodę pozwalającą na renderowanie cząsteczek na dowolnym API i sprzęcie wspierającym zmiennoprzecinkowe operacje mieszania kolorów na powierzchni docelowej. Prezentowana metoda wykorzystuje mieszanie kolorów do wyznaczenia średniej ważonej głębią położenia cząsteczki, przez co uzyskany algorytm nie tylko pozwala na renderowanie cząsteczek w dowolnej kolejności, ale także pozwala na ich wzajemne płynne przenikanie, co jest właściwością pożądaną podczas przybliżania efektów wolumetrycznych. Ponieważ zmiennoprzecinkowe mieszanie kolorów jest obecnie szeroko stosowane podczas obliczania oświetlenia HDR, opisywana metoda jest wydajna na obecnie dostępnym sprzęcie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Wytwarzanie Gier Komputerowych : Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych, Gdańsk, 31 sierpinia - 2 września 2012. - T. 2 strony 61 - 66
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Kluczek K.: Wydajne renderowanie w dowolnym porządku miękko przecinających się cząsteczek przez użycie ważenia wykładniczego// Wytwarzanie Gier Komputerowych : Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych, Gdańsk, 31 sierpinia - 2 września 2012. - T. 2/ ed. red. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik. -Politechnika Gdańska. Gdańsk: , 2012, s.61-66
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 119 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi