Abstrakt
Celem opracowania jest prezentacja: zależności pomiędzy pojęciami: tożsamość, wizerunek, reputacja, na gruncie sądownictwa, zasad kreowania wizerunku wymiaru sprawiedliwości, dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku wykorzystywanych przez sądy, poziomu dojrzałości sadów pilotażowych w zakresie stosowania działań wspierających wizerunek, roli i możliwości sieci międzyorganizacyjnych w transferze i ujednolicaniu dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku sądu. Podstawowymi metodami badawczymi wykorzystywanymi w pracy są: studia literaturowe, analiza empiryczna z wykorzystaniem dostępnych badań wtórnych oraz własnych badań empirycznych z przeprowadzonych na potrzeby opracowania. W celu prezentacji procesu wdrożenia dobrej praktyki Poprawa wizerunku sądu wykorzystano metodę studium przypadku.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
nr 41,
strony 177 - 194,
ISSN: 1899-9867 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Majchrzak K., Banasik P.: Kreowanie wizerunku wymiaru sprawiedliwości a sądowe sieci międzyorganizacyjne// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. -Vol. 41., (2015), s.177-194
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy