Abstrakt
Łodzie ratunkowe są najczęściej jedynym środkiem ratunkowym dla ludzi podczas katastrofy statku na morzu. Powierzchnia wody w miejscu katastrofy może zapalić się wskutek rozlanych olejów czy ropy. Z powyższych względów powinny być przestrzegane zaostrzone kryteria przy budowie ładzi ratunkowych. I tak w kryterium minimalnych naprężeń należy uwzględnić składową naprężeń pochodzącą od pola temperatur. Wszystkie materiały przeznaczone na budowę łodzi ratunkowych powinny podlegać badaniom ogniowym. Dotychczas towarzystwa klasyfikacyjne stosują te badania wyłącznie do konstrukcji kadłuba łodzi i sztywnej jej pokrywy
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 605 - 609,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Królicka A., Trębacki K.: Uwagi do kryteriów stosowanych przy budowie łodzi ratunkowych z żywic poliestrowo-szklanych// Logistyka -Vol. 4,iss. 4/2014 (2014), s.605-609
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 32 razy