Abstrakt
Złożoność przestrzenna i gospodarcza oraz silne oddziaływanie działalności portowej na procesy społeczno-gospodarcze w regionie, wymaga opracowania specjalnego podejścia do zarządzania bezpieczeństwem na obszarach portowych. W pracy przedstawiono założenia modelu zarządzania kryzysowego bezpieczeństwem w portach morskich uwzględniające zasady międzynarodowego kodeksu ISPS (International Ship and Port Security Code) oraz wymagania ochrony infrastruktury krytycznej państwa. Uwzględniono w nich realizację funkcji transportowej, przemysłowej, handlowej i logistycznej, jak również regionalnej portu.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
nr Nr 5,
strony 578 - 585,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Forkiewicz M., Tubielewicz A.: Założenia modelu zarządzania kryzysowego bezpieczeństwem w portach morskich// Logistyka. -Vol. Nr 5., (2011), s.578-585
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 142 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Modernist Industrial Architecture and Its Protection - the Port of Gdynia
- A. Orchowska-Smolińska,
- A. Jaśkiewicz-Sojak