e-mentor - Journal - Bridge of Knowledge

Search

e-mentor

ISSN:

1731-6758

eISSN:

1731-7428

Publisher:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Disciplines
(Field of Science):

  • architecture and urban planning (Engineering and Technology)
  • economics and finance (Social studies)
  • social communication and media studies (Social studies)
  • management and quality studies (Social studies)
  • educational sciences (Social studies)
  • international relations (Social studies)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 40 Ministry scored journals list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 40 Ministry scored journals list 2024
2023 140 Ministry Scored Journals List
2022 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2021 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2020 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2019 40 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2018 15 B
2017 15 B
2016 15 B
2015 15 B
2014 9 B
2013 9 B
2012 8 B
2011 8 B
2010 6 B

Model:

Open Access

Impact Factor:

Log in to see the Impact Factor.

Publishing policy:

License: CC BY-NC 4.0
License
Creative Commons: BY-NC 4.0 open in new tab
Information on publishing policy
http://www.e-mentor.edu.pl/strona/3/dla_autorow open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
http://www.e-mentor.edu.pl/strona/3/dla_autorow open in new tab
Is self-archiving allowed by the journal?
Yes - with restrictions
Submitted Version Help
no
Accepted Version Help
no
Published Version Help
yes
Self-archiving places
Academic social networking sites
Non-Commercial Services
Institutional Repository
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Must link to journal homepage with DOI.

Filters

total: 50

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2011
Year 2010
Year 2009
  • Jaka władza rektora uczelni publicznej?
    Publication

    - e-mentor - Year 2009

    Jak rektorzy polskich publicznych uczelni technicznych postrzegają swoją władzę? Czy należałoby ją wzmocnić ustawowo? Czy tradycyjne przywiązanie do kolegialności w podejmowaniu decyzji nie utrudnia zarządzania w warunkach szybkich zmian w otoczeniu systemowym uczelni? Czy zasadne jest podjęcie dyskusji nad doskonaleniem modelu zarządzania uczelniami publicznymi? To pytania, na które stara się odpowiedzieć autor opracowania, opierając...

    Full text to download in external service

  • Social responsibility of universities - the example of AGH University of Science and Technology
    Publication

    - e-mentor - Year 2009

    The key question here is how to achieve a symbiotic relationship between the university and its environment. The evolution of the Polish higher education system since 1990 shows how the mutual relations between the university and its surroundings may change over time. The conclusions published in the OECD report on higher education are juxtaposed with the description of the status quo of the Polish universities and compared with...

  • Studia podyplomowe w świetle zaleceń Europejskich Ram Kwalifikacji
    Publication

    W opracowaniu zaprezentowano uwarunkowania prowadzenia studiów podyplomowych, wynikające z prognoz demograficznych, jak również z zaleceń określonych w Europejskich Ramach Kwalifikacji. Ilustracją możliwych kierunków działań jest przykład studiów podyplomowych prowadzonych na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

    Full text to download in external service

  • Uniwersytet społecznie odpowiedzialny - przykład AGH
    Publication

    - e-mentor - Year 2009

    W niniejszym opracowaniu przedstawiono zmiany we wzajemnych relacjach pomiędzy uczelnią a otoczeniem na tle ewolucji szkolnictwa wyższego w Polsce od 1990 roku. Zaprezentowano również wnioski z raportu OECD o szkolnictwie wyższym, które zilustrowano, porównując status quo polskich uczelni z modelem uniwersytetu przedsiębiorczego. Starano się wykazać, że uczelnia społecznie odpowiedzialna jest organizacją służącą otoczeniu i jako...

    Full text to download in external service

Year 2003
  • Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej - projekty PHARE oraz Leonardo da Vinci
    Publication

    - e-mentor - Year 2003

    Przedstawiono historię projektów Phare Multi-country Programme for Distance Education, w ramach którego utworzono CEN PG (Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej) i zrealizowano projekty wspomagające opracowanie materiałów edukacyjnych przystosowanych do kształcenia na odległość. Ponadto omówiono projekty Leonardo da Vinci ze szczególnym uwzględnieniem dostępnych produktów w chwili obecnej. Na zakończenie przedstawiono...

seen 1626 times