Abstract
W artykule zostały zaprezentowane uwarunkowania determinujące tworzenie strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych. Przedstawiono w nim również najważniejsze tendencje tworzące sie na rynku w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Instrumenty i informacje marketingowe strony 0 - 0
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Kapsa E.: Determinanty strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych// Instrumenty i informacje marketingowe/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2006, s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times