Determinanty strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Determinanty strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych

Abstrakt

W artykule zostały zaprezentowane uwarunkowania determinujące tworzenie strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych. Przedstawiono w nim również najważniejsze tendencje tworzące sie na rynku w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Instrumenty i informacje marketingowe strony 0 - 0
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Kapsa E.: Determinanty strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych// Instrumenty i informacje marketingowe/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2006, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 64 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi