Abstrakt
W artykule zostały zaprezentowane uwarunkowania determinujące tworzenie strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych. Przedstawiono w nim również najważniejsze tendencje tworzące sie na rynku w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Instrumenty i informacje marketingowe strony 0 - 0
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Kapsa E.: Determinanty strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych// Instrumenty i informacje marketingowe/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2006, s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 99 razy