Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych

Abstract

Dziecko jest niedoświadczonym, ale wymagającym odbiorcą. Doświadczenia percepcyjne, które zdobywa poruszając się w przestrzeni miast i obiektów wpływają na jego rozwój i współtworzą system wartości. Trudny w odbiorze przekaz kierowany do osób doosłych, dla dziecka bywa nieczytelny. Należy podejmować działania edukacyjne mające na celu wspomaganie doświadczeń percepcyjnych poprzez uprzystępnienie przekazywanej treści.

Author (1)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Kurkowska A.: Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych// Literatura i inne sztuki w przestrzeni edukacyjnej dziecka/ : , 2022, s.251-262
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 31 times

Recommended for you

Meta Tags