Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych

Abstrakt

Dziecko jest niedoświadczonym, ale wymagającym odbiorcą. Doświadczenia percepcyjne, które zdobywa poruszając się w przestrzeni miast i obiektów wpływają na jego rozwój i współtworzą system wartości. Trudny w odbiorze przekaz kierowany do osób doosłych, dla dziecka bywa nieczytelny. Należy podejmować działania edukacyjne mające na celu wspomaganie doświadczeń percepcyjnych poprzez uprzystępnienie przekazywanej treści.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Kurkowska A.: Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych// Literatura i inne sztuki w przestrzeni edukacyjnej dziecka/ : , 2022, s.251-262
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 31 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi