Efektywność dwuetapowego procesu dydaktycznego w publicznych uczelniach technicznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Efektywność dwuetapowego procesu dydaktycznego w publicznych uczelniach technicznych

Abstract

Celem niniejszego artykułu jest oszacowanie efektywności dwóch etapów (tj. pierwszy–kształcenia studentów, a drugi–kończenia edukacji przez absolwentów) zachodzących w procesie dydaktycznym w publicznych uczelniach technicznych. Przedstawiono ocenę efektywności działalności dydaktycznej 18 publicznych wyższych szkół technicznych w latach 2014–2015 za pomocą metody DEA. W badaniu wykorzystano model relacyjny DEA, zakładający z jednej strony istnienie zależności między dwoma etapami w całym procesie dydaktycznym, a z drugiej uwzględniający produkty pośrednie, będące łącznikiem między poszczególnymi etapami.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 6 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Details

Category:
Magazine publication
Type:
Magazine publication
Published in:
Studia Ekonomiczne no. 2, edition XCIII, pages 221 - 238,
ISSN: 0239-6416
Publication year:
2017
Verified by:
No verification

seen 27 times

Recommended for you

Meta Tags