Abstract
Celem niniejszego artykułu jest oszacowanie efektywności dwóch etapów (tj. pierwszy–kształcenia studentów, a drugi–kończenia edukacji przez absolwentów) zachodzących w procesie dydaktycznym w publicznych uczelniach technicznych. Przedstawiono ocenę efektywności działalności dydaktycznej 18 publicznych wyższych szkół technicznych w latach 2014–2015 za pomocą metody DEA. W badaniu wykorzystano model relacyjny DEA, zakładający z jednej strony istnienie zależności między dwoma etapami w całym procesie dydaktycznym, a z drugiej uwzględniający produkty pośrednie, będące łącznikiem między poszczególnymi etapami.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 24 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Details
- Category:
- Magazine publication
- Type:
- Magazine publication
- Published in:
-
Studia Ekonomiczne
no. 2,
edition XCIII,
pages 221 - 238,
ISSN: 0239-6416 - Publication year:
- 2017
- Verified by:
- No verification
seen 62 times