Efektywność dwuetapowego procesu dydaktycznego w publicznych uczelniach technicznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Efektywność dwuetapowego procesu dydaktycznego w publicznych uczelniach technicznych

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest oszacowanie efektywności dwóch etapów (tj. pierwszy–kształcenia studentów, a drugi–kończenia edukacji przez absolwentów) zachodzących w procesie dydaktycznym w publicznych uczelniach technicznych. Przedstawiono ocenę efektywności działalności dydaktycznej 18 publicznych wyższych szkół technicznych w latach 2014–2015 za pomocą metody DEA. W badaniu wykorzystano model relacyjny DEA, zakładający z jednej strony istnienie zależności między dwoma etapami w całym procesie dydaktycznym, a z drugiej uwzględniający produkty pośrednie, będące łącznikiem między poszczególnymi etapami.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 24 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne nr 2, wydanie XCIII, strony 221 - 238,
ISSN: 0239-6416
Rok wydania:
2017
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 62 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi