Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest oszacowanie efektywności dwóch etapów (tj. pierwszy–kształcenia studentów, a drugi–kończenia edukacji przez absolwentów) zachodzących w procesie dydaktycznym w publicznych uczelniach technicznych. Przedstawiono ocenę efektywności działalności dydaktycznej 18 publicznych wyższych szkół technicznych w latach 2014–2015 za pomocą metody DEA. W badaniu wykorzystano model relacyjny DEA, zakładający z jednej strony istnienie zależności między dwoma etapami w całym procesie dydaktycznym, a z drugiej uwzględniający produkty pośrednie, będące łącznikiem między poszczególnymi etapami.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- Publikacja w czasopiśmie
- Opublikowano w:
-
Studia Ekonomiczne
nr 2,
wydanie XCIII,
strony 221 - 238,
ISSN: 0239-6416 - Rok wydania:
- 2017
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 62 razy