Abstract
Celem artykułu jest analiza cech charakterystycznych kanałów dystrybucji przedsiębiorstw w zależności od strategii wejścia na rynki zagraniczne oraz metod oceny i sposobów poprawy efektywności dystrybucji firm działających na rynku międzynarodowym.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Efektywnośc marketingu strony 0 - 0
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Kapsa E.: Efektywność kanałów dystrybucji w kontekście strategii wejścia na rynki zagraniczne// Efektywnośc marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 152 times