Marketing doświadczeń w przedsiębiorstwach usługowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing doświadczeń w przedsiębiorstwach usługowych

Abstract

W artykule scharakteryzowana została koncepcja marketingu doświadczeń jako idea stanowiąca nowe podejście do wyróżniania się organizacji na konkurencyjnym rynku, a także swoiste uzupełnienie marketingu relacji w przedsiębiorstwach usługowych. Przedstawione zostały najważniejsze elementy wpływające na budowanie doświadczenia klientów. Szczególną uwagę zwrócono na emocje i ich rodzaje, a także na proces doskonalenia doświadczeń i jego kolejne etapy.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 57 - 64,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Drapińska A.: Marketing doświadczeń w przedsiębiorstwach usługowych // MARKETING I RYNEK. -., nr. 8 (2014), s.57-64
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 118 times

Recommended for you

Meta Tags