Estakada E1 w ciągu obwodnicy Wałcza. Konsekwencje przyjętej technologii sprężenia - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Estakada E1 w ciągu obwodnicy Wałcza. Konsekwencje przyjętej technologii sprężenia

Abstract

W referacie opisano przypadek liniowej i nieliniowej analizy sprężonego dźwigara mostowego. W czasie budowy zauważono zarysowania na spodniej stronie dźwigara. Były to miejscowe zjawiska zlokalizowane w okolicy połączeń technologicznych. Analiza liniowa modelu belkowego nie dostarczyła informacji o ryzyku zarysowania. Liniowa analiza modelu powłokowego ujawniła naprężenia większe niż wytrzymałość betonu przy rozciąganiu. Nieliniowa materiałowo analiza modelu powłokowego dostarczyła informacji o kształcie i zakresie rys. Studium przypadku pokazało że obliczenia prowadzone na modelu belkowym z dopuszczeniem naprężeń rozciągających powinny być zawsze prowadzone świadomie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Mosty Hybrydowe Konferencja Naukowo Techniczna : Wrocławskie Dni Mostowe strony 287 - 292
Language:
Polish
Publication year:
2018
Bibliographic description:
Żółtowski K., Binczyk M., Kalitowski P.: Estakada E1 w ciągu obwodnicy Wałcza. Konsekwencje przyjętej technologii sprężenia// Mosty Hybrydowe Konferencja Naukowo Techniczna : Wrocławskie Dni Mostowe/ : , 2018, s.287-292
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 236 times

Recommended for you

Meta Tags