Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.

Abstract

Budynek sam w sobie może być uznany za hybrydę inżynierii i Beaux-Arts. Obecnie istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc architektom w opracowaniu i optymalizowu ich innowacyjnych koncepcje. Artykuł opisuje projekt hybrydowego podejścia opartego na połączeniu tradycyjnej architekturze i Komputerowego projektowania na podstawie programu studiów w Sopocie College, Wydział Architektury. Artykuł bada dziedzinie współpracy i interakcji między projektowaniem manualnym i automatycznym w rozwiju koncepcji architektonicznych. Wyniki pokazują, że studenci chętnie eksperymentują z nowymi metodami projektowania. Ponadto wyniki, które osiągają w ten sposób są bardziej innowacyjne i złożone. Znajomość metod projektowania hybrydowego może przyczynić się do ekspansji awangardowej architektury i metodologii projektowania oparte na badaniach.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 15 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Architecturae et Artibus no. 6, pages 46 - 50,
ISSN: 2080-9638
Language:
English
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Pęczek G., Cudzik J.: Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.// Architecturae et Artibus. -Vol. 6., nr. 1 (2014), s.46-50
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 125 times

Recommended for you

Meta Tags