Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.
Abstract
Budynek sam w sobie może być uznany za hybrydę inżynierii i Beaux-Arts. Obecnie istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc architektom w opracowaniu i optymalizowu ich innowacyjnych koncepcje. Artykuł opisuje projekt hybrydowego podejścia opartego na połączeniu tradycyjnej architekturze i Komputerowego projektowania na podstawie programu studiów w Sopocie College, Wydział Architektury. Artykuł bada dziedzinie współpracy i interakcji między projektowaniem manualnym i automatycznym w rozwiju koncepcji architektonicznych. Wyniki pokazują, że studenci chętnie eksperymentują z nowymi metodami projektowania. Ponadto wyniki, które osiągają w ten sposób są bardziej innowacyjne i złożone. Znajomość metod projektowania hybrydowego może przyczynić się do ekspansji awangardowej architektury i metodologii projektowania oparte na badaniach.
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Architecturae et Artibus
no. 6,
pages 46 - 50,
ISSN: 2080-9638 - Language:
- English
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Pęczek G., Cudzik J.: Hybrid design approach in education using a progressive rule-based digital design development. Sopot College experiences.// Architecturae et Artibus. -Vol. 6., nr. 1 (2014), s.46-50
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 125 times