Abstract
Celem pracy jest określenie i przegląd rodzajów informacji uzyskiwanych w typowych testach koncepcji nowych produktów oraz przedstawienie zastosowania tych informacji w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy) strony 81 - 90
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów// Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy)/ ed. redakcja naukowa Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz. Toruń: Wydawnictwo ''Dom Organizatora'', 2008, s.81-90
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 69 times