Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów

Abstract

Celem pracy jest określenie i przegląd rodzajów informacji uzyskiwanych w typowych testach koncepcji nowych produktów oraz przedstawienie zastosowania tych informacji w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy) strony 81 - 90
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów// Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy)/ ed. redakcja naukowa Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz. Toruń: Wydawnictwo ''Dom Organizatora'', 2008, s.81-90
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 69 times

Recommended for you

Meta Tags