Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów

Abstrakt

Celem pracy jest określenie i przegląd rodzajów informacji uzyskiwanych w typowych testach koncepcji nowych produktów oraz przedstawienie zastosowania tych informacji w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy) strony 81 - 90
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów// Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy)/ ed. redakcja naukowa Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz. Toruń: Wydawnictwo ''Dom Organizatora'', 2008, s.81-90
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 41 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi