Abstrakt
Celem pracy jest określenie i przegląd rodzajów informacji uzyskiwanych w typowych testach koncepcji nowych produktów oraz przedstawienie zastosowania tych informacji w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy) strony 81 - 90
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Informacje uzyskiwane z testowania koncepcji nowych produktów// Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów : (cena, opakowanie, znak towarowy)/ ed. redakcja naukowa Stanisław Kaczmarczyk, Maciej Schulz. Toruń: Wydawnictwo ''Dom Organizatora'', 2008, s.81-90
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 69 razy