Abstract
Problem wykorzystania energii hamowania przez jej odzysk na drodze elektrycznej nabrał znaczenia wraz z wprowadzeniem do eksploatacji pojazdów wyposażonych w energoelektroniczne przekształtnikowe układy napędowe, pozwalające na odzysk energii hamowania praktycznie w całym przedziale prędkości eksploatacyjnych. Jednym jednak z oczywistych warunków odzysku energii jest możliwość jej przejęcia przez inne pojazdy lub system zasilania.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Technika Transportu Szynowego
pages 62 - 64,
ISSN: 1232-3829 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Pazdro P.: Koncepcja ruchowej optymalizacji efektywności hamowania odzyskowego// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 1-2 (2003), s.62-64
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 114 times
Recommended for you
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013