Koncepcja ruchowej optymalizacji efektywności hamowania odzyskowego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Koncepcja ruchowej optymalizacji efektywności hamowania odzyskowego

Abstract

Problem wykorzystania energii hamowania przez jej odzysk na drodze elektrycznej nabrał znaczenia wraz z wprowadzeniem do eksploatacji pojazdów wyposażonych w energoelektroniczne przekształtnikowe układy napędowe, pozwalające na odzysk energii hamowania praktycznie w całym przedziale prędkości eksploatacyjnych. Jednym jednak z oczywistych warunków odzysku energii jest możliwość jej przejęcia przez inne pojazdy lub system zasilania.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Technika Transportu Szynowego pages 62 - 64,
ISSN: 1232-3829
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Pazdro P.: Koncepcja ruchowej optymalizacji efektywności hamowania odzyskowego// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 1-2 (2003), s.62-64
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 114 times

Recommended for you

Meta Tags