Abstract
Artykuł dotyczy tutoringu czyli szczególnej metody pracy z podopiecznym, którą cechuje spersonalizowane i całościowe podejście do ucznia oraz troska o optymalny rozwój jego samoświadomości i potencjału. Artykuł wpisuje się w zbiór prac o charakterze studium przypadku.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków strony 39 - 47
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Weinerowska-Bords K.: Mamy po prostu być. Spotkania z Tosią i jej matematycznym "baranem"// Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków/ ed. Karpińska-Musiał B., Panońko M. Warszawa: Wolters Kluwer, 2018, s.39-47
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 123 times