Abstrakt
Artykuł dotyczy tutoringu czyli szczególnej metody pracy z podopiecznym, którą cechuje spersonalizowane i całościowe podejście do ucznia oraz troska o optymalny rozwój jego samoświadomości i potencjału. Artykuł wpisuje się w zbiór prac o charakterze studium przypadku.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków strony 39 - 47
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Weinerowska-Bords K.: Mamy po prostu być. Spotkania z Tosią i jej matematycznym "baranem"// Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków/ ed. Karpińska-Musiał B., Panońko M. Warszawa: Wolters Kluwer, 2018, s.39-47
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 123 razy