Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami

Abstract

W artykule przedstawiono koncepcyjny model marketingowego kształtowania relacji rynkowych z usługobiorcami.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 51 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 367 - 382,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 711 (2012), s.367-382
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 57 times

Recommended for you

Meta Tags