Opracowanie opinii naukowo-technicznej w zakresie możliwości przeprowadzenia próbnego obciążenia statycznego konstrukcji wiaduktu kolejowego WK-1 oraz konstrukcji odciążających bypassu przy wiadukcie kolejowym WK-1 z wykorzystaniem płyt betonowych.
Abstract
Celem opracowania jest wstępna analiza możliwości technicznych przeprowadzenia próbnych obciążeń statycznych obiektów – stałego WK-1 oraz wymaganych do jego wykonania konstrukcji tymczasowych Lt=30m, za pomocą żelbetowych płyt drogowych. Obiekty wykonywane są przez Budimex S.A. w ramach zadania „Budowa drogi ekspresowej S17 Warszawa (w. Zakret) – Garwolin na odcinku węzeł „Lubelska” (bez węzła) – Garwolin (początek obwodnicy) z podziałem na trzy części: cześć nr 3 na odcinku Kołbiel (koniec obwodnicy) – Garwolin (początek obwodnicy) od ok. km 27+900 do ok. km 40+915 dług. ok. 13,015km”. Wykorzystanie płyt drogowych zostało zaproponowane przez zespół opracowujący niniejszą ekspertyzę z uwagi na zgłaszane przez Wykonawcę obiektu znaczne problemy z realizacją badań statycznych w sposób standardowy, tj. z wykorzystaniem taboru kolejowego wynikające z skomplikowanego układu torowego w miejscu realizacji konstrukcji.
Authors (5)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Other
- Type:
- ekspertyza
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times