Abstract
Przemiany społeczno-gospodarcze na przełomie XX I XXI wieku, szczególniekontekst uwarunkowań gospodarki opartej na wiedzy, zmuszają do przedefinio-wania czynników i metod służących budowaniu przewagi konkurencyjnej przed-siębiorstw. Znaczenie zarządzania informacją i zarządzania wiedzą wzrosłozwłaszcza w ostatnich latach. W obliczu narastającej konkurencji przedsię-biorstwa sektora MSP muszą już teraz podjąć niezbędne kroki, aby przetrwać na rynku i móc się rozwijać.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy. strony 7 - 17
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Grzesiak M.: Perspektywy zarządzania wiedzą w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach.// Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy./ : , 2003, s.7-17
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 89 times