Perspektywy zarządzania wiedzą w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Perspektywy zarządzania wiedzą w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach.

Abstract

Przemiany społeczno-gospodarcze na przełomie XX I XXI wieku, szczególniekontekst uwarunkowań gospodarki opartej na wiedzy, zmuszają do przedefinio-wania czynników i metod służących budowaniu przewagi konkurencyjnej przed-siębiorstw. Znaczenie zarządzania informacją i zarządzania wiedzą wzrosłozwłaszcza w ostatnich latach. W obliczu narastającej konkurencji przedsię-biorstwa sektora MSP muszą już teraz podjąć niezbędne kroki, aby przetrwać na rynku i móc się rozwijać.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy. strony 7 - 17
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Grzesiak M.: Perspektywy zarządzania wiedzą w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach.// Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy./ : , 2003, s.7-17
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 58 times

Recommended for you

Meta Tags