Abstract
Jakość jest istotnym czynnikiem w działalności każdej organizacji, również placówek edukacyjnych. Powinna być objęta systematycznym pomiarem, mającym na celu ustalenie stopnia satysfakcji z oferowanych prduktów. Istnieje wiele metod pomiaru jakości usług. Artykuł przedstawia próbę identyfikacji cech jakości usług edukacyjnych z uwzgledneiem metody Kano. W wyniku uwzgledniono wpływ poszczególnych cech na rozmiar całkowitej satysfakcji i niezadowolenia z oferowanej usługi.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (3)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 26 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15611/pn.2014.354.22
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 235 - 247,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Malinowska E., Wiśniewska M., Grudowski P.: Pomiar jakości usług edukacyjnych z wykorzystaniem metody Kano// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 354 (2014), s.235-247
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15611/pn.2014.354.22
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 107 times