Abstract
W niniejszej publikacji przedstawiono analizę obszarów pozwalających na identyfikację czynników oceny jakości wyżywienia w łańcuchu wartości usług turystycznych. Autorzy dokonali analizy specyfiki usługi, wraz z charakterystyką składowych występujących w modelach jakości usług. Na podstawie czterech kluczowych składników dokonali identyfikacji najistotniejszych czynników mogących mieć wpływ na ocene jakości wyżywienia a tym samym przekładajacych się na poziom satysfakcji klienta z całokształtu usługi turystycznej
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
pages 227 - 234,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Jakość żywności w łańcuchu wartości usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -., nr. Nr 2/1 (2010), s.227-234
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times