Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw pięciu podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupe rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 36 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management"
no. 8,
pages 123 - 137,
ISSN: 1898-0511 - Language:
- English
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Sekuła A.: Promotion and its tools in territorial marketing// Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management". -Vol. 8., nr. Nr 681 (2012), s.123-137
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times