Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych

Abstract

W artykule zidentyfikowano niezbędne zadania marketingowe w procesie kształtowania nowych produktów. Zadania te polegają głównie na przeprowadzaniu badań marketingowych, planowaniu produktu i działań marketingowych, realizowaniu prac wdrożeniowych i działań marketingowych, kontrolowaniu wprowadzenia produktu na rynek i tworzeniu wskaźników do przyszłych prac.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 891 - 896,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.891-896
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 82 times

Recommended for you

Meta Tags