Abstract
W artykule zidentyfikowano niezbędne zadania marketingowe w procesie kształtowania nowych produktów. Zadania te polegają głównie na przeprowadzaniu badań marketingowych, planowaniu produktu i działań marketingowych, realizowaniu prac wdrożeniowych i działań marketingowych, kontrolowaniu wprowadzenia produktu na rynek i tworzeniu wskaźników do przyszłych prac.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 18 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 891 - 896,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Rola marketingu w kształtowaniu innowacji produktowych// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.891-896
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 118 times