Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym

Abstract

W artykule ukazano problematykę pożyczek społecznościowych. Przedstawiono zasadę ich działania oraz zalety i wady. Ponadto zaprezentowano aspekty prawno-podatkowe tego produktu w Polsce oraz przeprowadzono analizę porównawczą polskich serwisów pożyczek społecznościowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Pieniądze i Więź no. R. 11, pages 65 - 76,
ISSN: 1506-7513
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Prusak B.: Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 11., nr. nr 3 = 40 (2008), s.65-76
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 119 times

Recommended for you

Meta Tags