Abstrakt
W artykule ukazano problematykę pożyczek społecznościowych. Przedstawiono zasadę ich działania oraz zalety i wady. Ponadto zaprezentowano aspekty prawno-podatkowe tego produktu w Polsce oraz przeprowadzono analizę porównawczą polskich serwisów pożyczek społecznościowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Pieniądze i Więź
nr R. 11,
strony 65 - 76,
ISSN: 1506-7513 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Prusak B.: Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 11., nr. nr 3 = 40 (2008), s.65-76
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy