Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym

Abstrakt

W artykule ukazano problematykę pożyczek społecznościowych. Przedstawiono zasadę ich działania oraz zalety i wady. Ponadto zaprezentowano aspekty prawno-podatkowe tego produktu w Polsce oraz przeprowadzono analizę porównawczą polskich serwisów pożyczek społecznościowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Pieniądze i Więź nr R. 11, strony 65 - 76,
ISSN: 1506-7513
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Prusak B.: Social lending - nowy produkt na polskim rynku finansowym// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 11., nr. nr 3 = 40 (2008), s.65-76
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 82 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi