Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy

Abstract

Artykuł omawia wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów specjalność Marketing. W konkluzji stwierdzono, że: powołanie specjalności Marketing było decyzją trafną. Program wymaga modyfikacji w kierunku zwiększenia liczby przedmiotów kierunkowych oraz zajęć praktycznych. Wskazane jest kontynuowanie badań w roku przyszłym.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej pages 197 - 202,
ISSN: 1731-2639
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Leja K., Drapińska A.: Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.197-202
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 55 times

Recommended for you

Meta Tags