Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy

Abstrakt

Artykuł omawia wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów specjalność Marketing. W konkluzji stwierdzono, że: powołanie specjalności Marketing było decyzją trafną. Program wymaga modyfikacji w kierunku zwiększenia liczby przedmiotów kierunkowych oraz zajęć praktycznych. Wskazane jest kontynuowanie badań w roku przyszłym.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej strony 197 - 202,
ISSN: 1731-2639
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Leja K., Drapińska A.: Specjalność Marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii - początki i perspektywy// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.197-202
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 52 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi