Abstract
Artykuł jest prezentacją wyników badań na temat cech wyróżniających styl negocjacji prowadzonych za pośrednictwem internetu, ich informacyjnego charakteru i tendencji do osłabienia kontaktu z internetowym partnerem (mniejsze zaufanie do rozmówcy, obniżona tendencja do zgadzania się czy też skłonność łamania norm społecznych). Omówiono też zalety i wady negocjacji internetowych w percepcji użytkowników sieci.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu strony 60 - 67
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Krawczyk-Bryłka B.: Specyfika negocjacji internetowych// Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu/ ed. B. Garbacik Gdańsk: P. Gdań., 2003, s.60-67
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times