Specyfika negocjacji internetowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Specyfika negocjacji internetowych

Abstract

Artykuł jest prezentacją wyników badań na temat cech wyróżniających styl negocjacji prowadzonych za pośrednictwem internetu, ich informacyjnego charakteru i tendencji do osłabienia kontaktu z internetowym partnerem (mniejsze zaufanie do rozmówcy, obniżona tendencja do zgadzania się czy też skłonność łamania norm społecznych). Omówiono też zalety i wady negocjacji internetowych w percepcji użytkowników sieci.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu strony 60 - 67
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Krawczyk-Bryłka B.: Specyfika negocjacji internetowych// Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu/ ed. B. Garbacik Gdańsk: P. Gdań., 2003, s.60-67
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 59 times

Recommended for you

Meta Tags