Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego
Abstract
„Strategia regeneracji targowisk” jest dokumentem, który powstał w wyniku trwającego w latach 2018-2022 projektu Strategia rewitalizacji obiektów handlu targowego z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego. Celem projektu było zbadanie kondycji organizacyjnej i ekonomicznej targowisk w miastach wojewódzkich w Polsce. Razem z naszymi partnerami Politechniką Gdańską oraz Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku weryfikowaliśmy tezę, iż regeneracja terenów targowych wymaga zintegrowanego podejścia łączącego w sobie działania przestrzenne, społeczne oraz wizerunkowe przy jednoczesnym zapewnieniu partycypacji społecznej na każdym etapie. Strategia jest dokumentem, którego docelowymi odbiorcami są przedstawiciele samorządów, władz miejskich oraz pracownicy jednostek miejskich, których działalność związana jest z przestrzeniami handlu targowego w mieście. Do lektury zachęcamy jednak wszystkich, którym bliskie są targowiska miejskie i troska o ich przyszłość. Z tekstu można się dowiedzieć o: zagrożeniach oraz możliwościach stojących przed targowiskami miejskimi kondycji targowisk miejskich w miastach wojewódzkich propozycji działań, które wspomogą regenerację targowisk
Authors (11)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2024
- Bibliographic description:
- Borucka J., Czyż P., Świerżewski A., Perzyna I., Sylwestrzak M., Mazurkiewicz W. M., Nałęcz D., Pancewicz Ł., Rubczak A., Brach B., Żywicki M.: Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego// Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego/ : , , s.1-107
- Sources of funding:
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 0 times
Recommended for you
Market Regeneration in Line with Sustainable Urban Development
- J. Borucka,
- P. Czyż,
- G. Gasco
- + 3 authors