Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego

Abstract

„Strategia regeneracji targowisk” jest dokumentem, który powstał w wyniku trwającego w latach 2018-2022 projektu Strategia rewitalizacji obiektów handlu targowego z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego. Celem projektu było zbadanie kondycji organizacyjnej i ekonomicznej targowisk w miastach wojewódzkich w Polsce. Razem z naszymi partnerami Politechniką Gdańską oraz Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku weryfikowaliśmy tezę, iż regeneracja terenów targowych wymaga zintegrowanego podejścia łączącego w sobie działania przestrzenne, społeczne oraz wizerunkowe przy jednoczesnym zapewnieniu partycypacji społecznej na każdym etapie. Strategia jest dokumentem, którego docelowymi odbiorcami są przedstawiciele samorządów, władz miejskich oraz pracownicy jednostek miejskich, których działalność związana jest z przestrzeniami handlu targowego w mieście. Do lektury zachęcamy jednak wszystkich, którym bliskie są targowiska miejskie i troska o ich przyszłość. Z tekstu można się dowiedzieć o: zagrożeniach oraz możliwościach stojących przed targowiskami miejskimi kondycji targowisk miejskich w miastach wojewódzkich propozycji działań, które wspomogą regenerację targowisk

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Language:
Polish
Publication year:
2024
Bibliographic description:
Borucka J., Czyż P., Świerżewski A., Perzyna I., Sylwestrzak M., Mazurkiewicz W. M., Nałęcz D., Pancewicz Ł., Rubczak A., Brach B., Żywicki M.: Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego// Strategia regeneracji targowisk z wykorzystaniem metody społecznego katalizatora przedsiębiorczości, repozycjonowania marki oraz placemakingu jako narzędzie polityki rozwoju lokalnego/ : , , s.1-107
Sources of funding:
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 0 times

Recommended for you

Meta Tags