Udane wdrożenie blended learning'u - problem techniczny czy kulturowy? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Udane wdrożenie blended learning'u - problem techniczny czy kulturowy?

Abstract

Uczelnie wyższe coraz chętniej angażują się w konstruowanie wortali internetowych, które nie tylko mają stanowić uzupełnienie wiedzy studentów (i pracowników) z danej dziedziny wiedzy, ale i są wizytówką uczelni, która świadczy o poziomie kształcenia. Światowe doświadczenia związane z e−learning’iem nie zachęcają do zbytniego angażowania się w tę formę edukacji. Natomiast blended learning wydaje się idealnym rozwiązaniem. Zazwyczaj uważa się, że ze względu na ego pośredni charakter, blended learning nie wymaga tak zasadniczych zmian w procesie dydaktycznym, jak klasyczny e−learning. Okazuje się jednak, że relacje są tu bardziej złożone.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
Pismo PG pages 10 - 12,
ISSN: 1429-4494
Language:
Polish
Publication year:
2008
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags