Abstract
Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich strony 125 - 126
- Language:
- English
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Garnik I.: Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study // Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich/ ed. Gugela Grote, Hannes Günter, Aleksandra Totter ; Eidgenossische Technische Hochschule Zurich. Swiss Federal Institute of Technology Zurich. [Zurych: ETH Zurich], 2006, s.125-126
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 34 times