Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study

Abstract

Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich strony 125 - 126
Language:
English
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Garnik I.: Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study // Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich/ ed. Gugela Grote, Hannes Günter, Aleksandra Totter ; Eidgenossische Technische Hochschule Zurich. Swiss Federal Institute of Technology Zurich. [Zurych: ETH Zurich], 2006, s.125-126
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 34 times

Recommended for you

Meta Tags